Tuesday, March 17, 2015

journal d'artiste "… it became a butterfly" art journaling


Bon mardi à tous!

Hier je me suis amusée avec des nouvelles couleurs de Gelato, l'ensemble Bali, des tampons et un pochoir de Dina Wakley, et un pochoir de TCW. Et quand je vous dis que je me suis amusée, je n'exagère pas! J'ai également incorporé une nouvelle poudre de paillettes de My Besties qui, mélangée avec de l'eau et vaporisée, m'a donné un effet éclatant. Je vous invite à regarder la vidéo-clip pour les étapes à suivre pour créer cette double page dans le grand journal Dylusions.

I had so much fun playing with the Gelato sticks yesterday! I used some existing colors as well as the new yummy Bali set. Oh well, let me tell you how much fun it was. My page is colorful, just like I like them, and the butterflies made with Dina Wakley's stamps add the perfect touch. Of course, I used 2 stencils and a bit of modelling paste. You can watch the video below for step-by-step instructions on how you can make this double-page spread in your big Dylusions journal!

Happy art journaling, everyone!
CeeCee










No comments:

Post a Comment